Wat is Ubiquiti UI Care?
Beschikbaarheid
UI Care is beschikbaar voor geselecteerde UniFi producten en wordt per artikel toegevoegd. Zo ben je verzekerd van snelle service en maximale dekking, precies waar je het nodig hebt.
Hoe kan je UI Care aanschaffen?
UI Care kan alleen besteld worden, tegelijkertijd met de aankoop van het product. Achteraf is dat dus niet meer mogelijk.
Bij het plaatsen van de order, bestel je ook de UI Care mee. Dit kan eenvoudig door de juiste UI Care aan je winkelmand toe te voegen.
Bij het verwerken van je order, regelen wij de UI Care voor je. Dit is meestal binnen 1 werkdag akkoord en je ontvangt dan een mail van ons.
Vanaf dat moment is de UI Care gekoppeld aan jouw product en is de UI Care (met de extra garantie) actief. Extra activatie is niet meer nodig.
UI Care vs. Standaard RMA
UI Care | Standaard RMA | |
---|---|---|
Vervanging vooraf? |
|
? Nee – pas na inspectie |
Verzendkosten? |
|
? Zelf betalen voor retour |
Garantieperiode? |
|
? Standaard fabrieksgarantie |
RMA Proces? |
|
? Langzamer, inclusief inspectie van retour |
Eventuele eigen registratie
Voor sommige producten is het ook mogelijk om in de Site Manager het product te registreren na de installatie.
Je logt dan in op de Site Manager en ziet een pop-up met de algemene voorwaarden. Als je hier akkoord mee gaat is de UI Care badge zichtbaar in de Site Manager bij het desbetreffende product. (Let op: dit is niet mogelijk bij alle producten)
Een eventuele RMA?
Hoe vervelend ook, je product met UI Care kan defect gaan. Je meldt dit product (binnen de garantietermijn) aan bij rma.ui.com.
Je ticket wordt automatisch met prioriteit gemeld bij Ubiquiti zelf. Ze zorgen voor vervanging, een retourlabel en de koppeling van de UI Care aan je nieuwe product/serienummer.
Zijn er eventueel nog vragen?
Neem dan gerust contact met ons op, we helpen je graag verder!