Customer service

cs_description

Ordering

Indien u met uw bedrijf actief bent in de ICT in de breedste zin van het woord, kunt u een account aanmaken via ons resellerformulier. We zullen vervolgens binnen een werkdag telefonisch of via de mail contact met u opnemen om de aanvraag af te ronden. Zodra uw account is goedgekeurd kunt u inloggen en bestellingen plaatsen via de webshop. Hier zijn altijd de actuele prijzen en voorraadstatus terug te vinden. Bestellingen kunnen ook via de mail of telefonisch gedaan worden indien u al een account heeft.

More information

Shipping

Wij werken samen met de volgende twee koeriersdiensten: PostNL en UPS. De verzendkosten binnen Nederland en België zijn € 7,50 exclusief BTW. We hanteren gratis verzending op orders boven de € 250,- exclusief BTW binnen Nederland en België.

More information

Returns

Indien u een product wilt retourneren omdat deze defect is of niet naar wens is, willen we u vragen om hier vooraf melding van te maken. We kunnen geen retour zendingen accepteren waarbij voorafgaand geen contact is geweest.

More information

Webshop functions

Onze webshop beschikt over enkele functies die u zelf kunt terugvinden onder "Mijn account". Functies die beschikbaar zijn, zijn bijvoorbeeld het downloaden van de prijslijst, API toegang en UBL facturatie.

More information